loading...
SECURITY PROJECTS
IMAIL

ایمیل مدیر سایت

ErfanLeon@gmail.com

تغییر سایت

توجه

نسخه ی جدید و کامل این سایت را میتوانید در ادرس زیر ببینید

WWW.ASTONISHMENT.IR

عرفان حامدی بازدید : 53 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

بازی آنلاین طوفان دزدان دریایی


 

برای مبارزه با گرگ های یخ زده آماده باشید! گرگ های یخی در فصل زمستان به دریاها حمله می کنند. رویداد زمستانی از تاریخ 20 آذر 1392 آغاز می شود و به مدت 4 هفته ادامه خواهد داشت.
زمستان سرد در راه است. برف و یخبندان همه جا را فرا گرفته ولی این شرایط پایدار نیست چرا که به زودی صدای شلیک توپ ها و شعله های آتش همه جا را فرا خواهد گرفت. در 4 هفته آینده شما و همراهانتان باید نقشه های پاداش مختلفی را انجام دهید و به جزایر مختلف سرک بکشید. این جزایر با کارگروهی و حمایت اتحادتان قابل فتح هستند.
اگر فکر می کنید که یک دزد دریایی ماجراجو هستید و نیاز به هیجان بیشتری دارید به سرزمین های یخی سفر کنید و با گرگ های یخی اسطوره ای مبارزه کنید. اگر بتوانید گرگ های یخی را شکست دهید، صاحب کشتی ویژه بلیزاد می شوید.


عرفان حامدی بازدید : 57 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

در بازی شما میتوانید یک مرد را به دلخواه خود رسم کنید واو را به دنیای دیگری بفرستید. داستان این بازی بسیار جدید است و تا به حال مطمئنا با بازی شبیه آن مواجه نشده اید، آن هم به این دلیل است که شما خود نقش اول آن را رسم میکنید و به او دستور میدهید چکار کند و در مراحل ۱۴ گانه آن شما با استفاده از نیروی فکر خود تمامی مراحل را پشت سر بگذارید و ساعتهای زیادی خود را سرگرم کنید. در بازی مذکور سلاح ها، ابزار و … در اختیار شما قرار داده شده است که می شود با کمک تمامی آن ها و چند مداد مختلف، میشود از موانع موجود در بازی رد شوید تا می توانید به صورت حرفه ای نقاشی بکشید، از نقاشی ابر بارانی برای رشد گیاهان گرفته تا کشیدن یک تبر برای حمله کردن به حیوانات وحشی!

Draw a Stickman EPIC pc cover دانلود بازی Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 برای PC

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت از پیش کرک شده می باشد و نیازی به کرک نمودن بازی ندارید. پس از اتمام نصب بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

 

caution دانلود بازی Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 برای PC دانلود:   http://dl5.downloadha.com/hosein/Game/December%202013/29/Draw%20a%20Stickman%20EPIC%20v1.0%20%28www.Downloadha.com%29.rar

عرفان حامدی بازدید : 64 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

امپراطوری های جاوید محبوبترین و پیشرفته ترین بازی استراتژیک آنلاین میباشد که به بیش از 30 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در این بازی شما یکی از دو نژاد امپراتوری ها و یا صحرانشینان را انتخاب کرده و در کنار هزاران بازیکن دیگر لرزه بر تن دشمنان خود می اندازید.

 

جوایز: در طول سرور مدیریت پاداش های روزانه هفتگی و ماهانه را به بازیکنان برتر اهدا میکند و در پایان هر سرور به بازیکنان و اتحادهای برتر پاداش های ارزنده ای اهدا میگردد. در کمتر از یک دقیقه ثبت نام و سپس نژاد خود را انتخاب کرده و فرمانروایی خود را آغاز کنید. بازی امپراطوری های جاوید به دانلود نیاز ندارد و کاملا رایگان است.

عرفان حامدی بازدید : 59 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

Dementium II HD pc cover دانلود بازی Dementium II HD برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz / AMD Athlon II X2 245e
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8800GT / AMD Radeon HD 5700
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP-1 64-Bit
Processor: Intel Core i3-2500 / AMD Athlon II X4 650
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 285 / AMD Radeon HD 5830
Hard Drive: 4 GB available space

source دانلود بازی Dementium II HD برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Dementium II HD برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Dementium II HD برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

عرفان حامدی بازدید : 60 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا با موضوع بازی های کامپیوتری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

Beautiful Games HD Wallpapers cover مجموعه 45 والپیپر با موضوع بازی های کامپیوتری Beautiful Games HD Wallpapers

password مجموعه 45 والپیپر با موضوع بازی های کامپیوتری Beautiful Games HD Wallpapers پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 45 والپیپر با موضوع بازی های کامپیوتری Beautiful Games HD Wallpapers لینک دانلود – 73.18 مگابایت | لینک کمکی

 

عرفان حامدی بازدید : 57 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

Folder Colorizer نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ "زرد" پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود. 

 

password تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1رمز فایل: www.downloadha.com

download تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1 لینک دانلود – 1.3 مگابایت لینک کمکی

 

 

Folder Colorizer تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

عرفان حامدی بازدید : 58 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC

Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 یک بازی جدید در سبک اکشن سوم شخص است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rebellion ساخته و توسط Mastertronic Group برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . هر ساله بازی های متعددی که در آن ها زامبی موجود است منتشر میشود ولی کمتر بازی است که در آن هم زامبی وجود داشته باشد و هم تک تیرانداز. پس اگر علاقمند به این دو نوع سبک بازی هستید هم اکنون میتوانید بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 را به هر دو سبک را در خود دارد را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. داستان بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 به جنگ جهانی دوم بر میگردد, زمانی که هیتلر از ادامه دادن به جنگ نا امید و خسته شده است. حالا هیتلر اخرین قمار نا مقدس خود را انجام داده و لژیونی از سربازان فوق طبیعی ( زمابی ها ) را تشکیل میدهد و تمام شهرهای اروپا توسط سپاهی از زامبی ها تسخیر شده است.

حالا شما نقش یک تک تیر انداز به نام Karl Fairburne را ایفا میکنید و باید گروهی را برای مقابله با این زامبی ها از ملیت های مختلف تشکیل دهید و آن ها را نابود کنید.سازنده سعی کرده تغییر تحول خاصی در بازی ایجاد کند و تا قسمتی هم موفق بوده در واقع وجود مکان های جدید و مختلف و گیم پلی زیباتر و سیستم هندلینگ طبیعی تر برای تیراندازی این تحول را تایید میکنند. یکی از ویژگی های مهم بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 قسمت Co-op آن است که شما میتوانید به صورت همزمان به ۴ نفر به بازی بپردازید. از ویژگی های دیگری که به بازی اضافه شده است این است که میتوانید از اشعه ایکس بجای گلوله استفاده کنید. پس اگر به بازی های سوم شخص اکشن علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تصاویری از محیط بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 :

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PCدانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PCدانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PCدانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC

حداقل سیستم برای اجرای بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 :

OS: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® ۷ or Windows® ۸ (Windows® XP is NOT supported)
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ ۶۴ X2 4200) or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Microsoft® DirectX® ۱۰.۰ compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® ۸۸۰۰ series / ATI Radeon™ HD 3870) or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: Microsoft® DirectX® ۱۰.۰ compatible sound card or better

 

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 :

OS: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® ۷ or Windows® ۸ (Windows® XP is NOT supported)
Processor: Intel® Core™ i5 / AMD FX series or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Microsoft® DirectX® ۱۱.۰ compatible graphics card with 1GB of memory (NVIDIA® GeForce® ۴۰۰ series / ATI Radeon™ HD 7750) or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: Microsoft® DirectX® ۱۰.۰ compatible sound card or better

 

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

-     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

-    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

-    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC فرمت : ISO

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC حجم : ۴.۵۸ گیکا بایت

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC دانلود : دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 پارت اول | لینک کمکی

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت دوم | لینک کمکی

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت سوم | لینک کمکی

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت چهارم | لینک کمکی

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت پنجم | لینک کمکی

دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC رمز : www.yasdl.com

 

عرفان حامدی بازدید : 63 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
- یك فرد بی سواد چهار تا ساعت دارد: ساعت A كه هر روز یك ثانیه عقب می ماند؛ B كه هر روز 1 دقیقه عقب می ماند؛ ساعت C كه هر روز 1 ساعت عقب می ماند؛ و ساعت D كه اصلا كار نمی كند
او از ما كمك می خواهد كه بداند كدام ساعت بیشتر زمان صحیح را نشان می دهد تا از آن استفاده كند. شما كدامیك را پیشنهاد می كنید (دقت كنید كه صاحب ساعت فرد بیسواد می باشد و نمی تواند جمع و تفریق كند)

۲- ماهیگیر روی هم تعدادی ماهی میگیرن. موقع تقسیم ماهیها ماهیگیر اول 1 ماهی رو توی آب میندازه تا تعداد ماهیها بر 3 بخشپذیر بشه(باقیمانده ی تعداد ماهیها بر3 میشده 1). بقیه ی ماهیها رو 3 قسمت می کنه و 1 قسمت رو برمیداره. 2ماهیگیر بعدی هم همین کارو رو بقیه ی ماهیها انجام میدن. الف. تعداد ماهیها چقدر میتونسته باشه؟ب. تعداد ماهیها چقدر باشه تا به هر 3 ماهیگیر به تعداد مساوی ماهی برسه؟

۳- اگر 12 مهره داشته باشیم به طوری که وزن یکی از مهره ها با بقیه متفاوت باشد .
چگونه باحداکثر 3 بار استفاده از یک ترازوی دو کفه می توان مهره ی متفاوت را یافت؟

۴- n تا کیسه داریم ودر داخل انها بی نهایت وزنه با وزن های متفاوت و یک ترازوی دیجیتال در اختیار داریم چگونه با یک بار وزن کردن وزن هر کیسه را بفهمیم

۵- یه آمار گیر میره در یه خونه ای و راجع به خودش و بچه هاش سوال میکنه.
طرف میگه: "برای سن بچه هام یه معما میگم باید حلش کنی تا سنشون رو پیدا کنی. من سه پسر دارم که حاصل ضرب سن اونا میشه 36 و حاصل جمع سنشون 2 تا از شماره پلاک همسایه سمت راستی کمتره".
آمار گیره یه خورده فکر میکنه و میگه: "با این اطلاعات نمیتونم حلش کنم میشه یه راهنمایی بکنین".
صابخونه میگه: "پسر بزرگترم ماكارونی خیلی دوست داره!!!" و آمارگیره مساله رو حل میکنه!!
حالا شما میتونین بگین سن بچه ها به ترتیب چند بوده؟!!

۶- عرب سومی به انها پیوست .شب شد و همه با هم 8 قرص نان را خوردند.عرب سوم 8 درهم به ان دو عرب دیگر داد كه بر سر تقسیم ان بین این دو اختلاف افتاد.
ان كه 5 قرص نان داشته بود می گفت تقسیم باید به نسبت 5 به 3 انجام گیرد
و دیگری می گفت باید به تساوی باشد.اختلافشان بالا گرفت
و سرانجام از حضرت علی داوری خواستند .ان حضرت 7 درهم را حق صاحب 5 قرص نان و1 درهم را حق صاحب 3 قرص نان دانست!!!
به نظر شما داوری حضرت بر چه پایه ای بوده است؟

۷- مردی تردست كه با جوانی ساده دل اما آزمند همسفر شده بود و به مقدار پولش
پی برده بود به او چنین پیشنهادی كرد:
تردست:دوست داری پولت را دو برابر كنم؟؟
ساده دل:چه بهتر از این.
تر دست:یك شرط دارد هر بار كه پولت را دو برابر كنم باید 800 تومان به من بدهی
قبول میكنی؟؟
ساده دل شرط را پذیرفت اما پس از 3 بار همه ی پولهایش را از دست داد!!
این جوان ساده دل قبل از این شرط بندی چند تومان با خود داشته است؟؟

۸- در زمان قدیم كه روستاییان محصولات خودشان را بمیدان برای فروش می آ وردند یك زن روستایی یك سبد تخم مرغ بمیدان آورده كه بفروشد.
هنوز هیچ نفروخته بود كه اسب یك سوار پاش خورد بسبد تخم مرغ. نتیحتا بیشتر تخم مرغ ها شكستند.
اسب سوار خیلی نا راحت شد واز روستایی پوزش خوا ست و حاضر شد پول همه آنهارا بپردازد.
اسب سوار از روستایی سوال كرد": "مادر جون چند تا تخم مرغ داشتی؟"
خانم در حواب گفت:
"تعدادشونو نمیدو نم اما وقتی آنهارا دوتا دوتا بر میداشتم یكی باقی میموند
وقتی سه تا سه تا بر میداشتم یكی باقی میموند, وقتی چهارتا چهارتا بر میداشتم یكی باقی میموند, وقتی پنحتا پنحتا بر میداشتم یكی باقی میموند, وقتی شش تا شش تا بر میداشتم یكی باقی میموند, اما وقتیكه هفت تا هفت تا بر میداشتم هیچی باقی نمیموند.
اسب سوار حساب كرد و پول تخم مرغای زن را داد.
- سوال
كمترین تعداد تخم مرغی كه زن روستایی میتوانست داشه باشد چندتا بود؟

 


عرفان حامدی بازدید : 53 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

تا حالا به شباهت های بین بی نهایت و صفر پی ببرده اید !

                 صفر =  صفر + صفر << بی نهایت = بی نهایت + بی نهایت

یا این که اگر بی نهایت را X بار در هم ضرب کنیم جواب همان بی نهایت می شود و صفر هم همچنین

آیا این مطلب شما را به خدا نز دیکتر نمی کند؟ چرا؟ چون خدا در همه حال ها با ماست  و خلاء ما را پر می کند

همه حال ها = بی نهایت و خلاء = صفر

یعنی که خدا برای ما نهایت نهایت هاست و شروع شروع هاست

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید چه نوع نرم افزار هک در سایت قرارگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 1,518
  • بازدید کلی : 20,292
  • کدهای اختصاصی

    SECURITY PROJECTS - 4

    My QR-Code

    پروفایل مدیر سایت

    برای دیدن پروفایل مدیر روی علامت زیر کلیک کنیذ